Om vårt samarbete: "Magiskt".

Niklas Forsberg
VD
Om vårt samarbete: "Magiskt".

Niklas Forsberg
VD
En lyckad lansering kräver mer än bara snyggt content. Därför optimerade vi Q-Sales landningssida för konvertering, skapade communitybyggande innehåll och såg till att rätt publik hittade tjänsten via Meta och LinkedIn. Resultatet? En stadig ström av leads, ökad varumärkeskännedom och en lansering som redan skapat momentum i Sverige och Finland.
En lyckad lansering kräver mer än bara snyggt content. Därför optimerade vi Q-Sales landningssida för konvertering, skapade communitybyggande innehåll och såg till att rätt publik hittade tjänsten via Meta och LinkedIn. Resultatet? En stadig ström av leads, ökad varumärkeskännedom och en lansering som redan skapat momentum i Sverige och Finland.
Creative сhallenges
Hur får man en helt ny tjänst att sticka ut i ett brusigt flöde? För Q-Sales byggde vi en marknadsföringsstrategi där storytelling stod i centrum. Med en mix av teaserfilmer, produktfokuserat content och engagerande annonser skapade vi en känsla av ”det här vill jag testa!”.
Vi arbetade nära Q-Sales för att lyfta fram de verkliga kundfördelarna – på ett sätt som både underhåller och konverterar.
Creative сhallenges
Hur får man en helt ny tjänst att sticka ut i ett brusigt flöde? För Q-Sales byggde vi en marknadsföringsstrategi där storytelling stod i centrum. Med en mix av teaserfilmer, produktfokuserat content och engagerande annonser skapade vi en känsla av ”det här vill jag testa!”.
Vi arbetade nära Q-Sales för att lyfta fram de verkliga kundfördelarna – på ett sätt som både underhåller och konverterar.
User experience focus
En lyckad lansering kräver mer än bara snyggt content. Därför optimerade vi Qsales landningssida för konvertering, skapade communitybyggande innehåll och såg till att rätt publik hittade tjänsten via Meta och LinkedIn.
Resultatet? En stadig ström av leads, ökad varumärkeskännedom och en lansering som redan skapat momentum i Sverige och Finland. Nu väntar resten av skandinavien. Och sedan resten av världen.
User experience focus
En lyckad lansering kräver mer än bara snyggt content. Därför optimerade vi Qsales landningssida för konvertering, skapade communitybyggande innehåll och såg till att rätt publik hittade tjänsten via Meta och LinkedIn.
Resultatet? En stadig ström av leads, ökad varumärkeskännedom och en lansering som redan skapat momentum i Sverige och Finland. Nu väntar resten av skandinavien. Och sedan resten av världen.



Senaste projekt
Branding
Social Media
Filmproduktion
Soleil
Soleil ville stärka sin digitala närvaro – och resultatet talar för sig självt. Med vår strategi har deras LinkedIn-visningar ökat med 400% och följartillväxten stigit med 37%. Kampanjkonverteringen? Upp 196%. Smart marknadsföring gör skillnad – och Soleil är beviset.

Branding
Social Media
Filmproduktion
Soleil
Soleil ville stärka sin digitala närvaro – och resultatet talar för sig självt. Med vår strategi har deras LinkedIn-visningar ökat med 400% och följartillväxten stigit med 37%. Kampanjkonverteringen? Upp 196%. Smart marknadsföring gör skillnad – och Soleil är beviset.

Social Media
Filmproduktion
Rekrytering
Teknikcollege
Teknikcollege ville nå ut till ungdomar och förändra bilden av industrijobb – från gammaldags och grått till modernt och framtidsdrivet. Resultatet? En kampanj som inte bara förändrade perspektiv, utan också ökade antalet sökande med hela 43 %.

Social Media
Filmproduktion
Rekrytering
Teknikcollege
Teknikcollege ville nå ut till ungdomar och förändra bilden av industrijobb – från gammaldags och grått till modernt och framtidsdrivet. Resultatet? En kampanj som inte bara förändrade perspektiv, utan också ökade antalet sökande med hela 43 %.

Senaste projekt
Branding
Social Media
Filmproduktion
Soleil
Soleil ville stärka sin digitala närvaro – och resultatet talar för sig självt. Med vår strategi har deras LinkedIn-visningar ökat med 400% och följartillväxten stigit med 37%. Kampanjkonverteringen? Upp 196%. Smart marknadsföring gör skillnad – och Soleil är beviset.

Social Media
Filmproduktion
Rekrytering
Teknikcollege
Teknikcollege ville nå ut till ungdomar och förändra bilden av industrijobb – från gammaldags och grått till modernt och framtidsdrivet. Resultatet? En kampanj som inte bara förändrade perspektiv, utan också ökade antalet sökande med hela 43 %.
